امروز چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 http://abhar-fishing.cloob24.com
0

صید فیتوفاک به 3 روش

1. روش اصولی: مدفوع گوسفند (یا گاو) را کاملا خرد کرده و درون جوراب زنانه به اندازه بویله 14میل در آورید. سپس درون یک ظرف شیشه ای شفاف قرار داده و از آب سد مورد نظر بر روی بویله ها ریخته و بعد از دو هفته بویله فیتوی شما آماده است. همچنین می­توانید مقداری چمن و یا مایع فیتو فاک (قابل خرید از آکواریوم فروشی­ها) به آن اضافه کنید. از بویله­ها به روش سینگ و یا پاپ آپس استفاده نمایید.

2. چمن را بصورت کاملا له کرده در آورده و درون ظرف همراه مقداری از آب سد مورد نظر قرار دهید. پس از دو هفته ماده مورد نظر را با خمیر و پنبه به سر قلاب بزنید و لذتش را ببرید.

3. ماده فیتو پلانکتون رو از آکواریومی­ها تهیه کرده و به خمیر بزنید. برای شناور شدن مقداری فوم زیر قلاب زده و مایع فیتو را همراه با گلیسرین خوراکی به فوم نیز تزریق کرده و پرتاب نمایید.

بایک ابتکار هوشمندانه به راحتی می توان فیتو پلانگتون را تولید کرد و برای صید فیتو فاگ از آن استفاده کرد کافی است مقداری کود حیوانی را در یک کیسه پارچه ای بریزید و آن را در. یک ظرف آب قرار دهید و سپس ظرف را درمعرض نور خورشید قرار دهید پس از چند روز آب به رنگ سبز در میاید و این یعنی مقدار زیادی فیتو پلانگتون در آب تولید شده حال می توان گلوله های از پنبه در این آب قرار داد تا کلونی های فیتو پلانگتون را جذب نماید و پنبه به رنگ سبز در آید این پنبه ها را می توان به قلاب زد و به راحتی با آن ماهی فیتو فاگ را صید نمود فقط فراموش نکنید که پنبه ها را زود به زود از روی قلاب تعویض کنید.

یکی از دلایلی که این ماهی گهگاهی با خمیر نان صید می شود نیز خاصیت جاذب بودن خمیر است که باعث جذب فیتو پلانگتونهای اطرافش می شود.

تجربه ای که از یکی از دوستان. به نام حمید طالبی اموختم این بود که با استفاده از گیاهی مانند چمن خورد و له شده و قرار دادن آن در ظرف آب حاوی پنبه نیز می توان فیتو پلانگتون تهیه کرد و برای صید فیتو فاگ از آن بهره برد. نکته بسیار مهم در مورد صید این ماهی این است که به محض اینکه ماهی به طعمه نوک زد باید یک ضربه کوچک به قلاب بزنید تا شانس بیشتری برای صید این ماهی داشته باشید با رعایت این نکات امیدوارم که صید خوبی داشته باشید.

نکته مهم در صید ماهی فیتوفاک و سر گنده این است که این ماهی زیبا پلانکتون و فیتو پلانکتون خوار بوده و موارد بالا باعث گرد آوری موجودات ریز و در نهایت زدن ماهی به قلاب شما خواهد شد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه